Personlig almanacka

Hej finisar!
 
Äntligen kom sommaren och värmen till oss, fast än det blåser ute så skiner solen.
Idag ska jag & Rasmus iväg på grillkväll till hans arbetskompis, och jag vet inte vad jag ska ha på mig! Detta jäkla problem VARJE GÅNG MAN SKA BORT! Men, det löser väl sig tillslut..
 
Annars tänkte jag bara tipsa er alla som går i skolan, om en kalender jag beställde häromdagen. Jag vet att jättemånga på youtube sammarbetar med detta företaget just nu, så vill ni istället vinna en så gå in och kolla vem som har tävlingar om en sån almanacka.
 
Jag valde att beställa en själv, och även om den är dyrare än en vanlig kalender, så hoppas jag att den används mer än en sån "tråkig" man köper på typ Åhlens. Jag beställde min almanacka på personligalmanacka.se , och där får man designa den själv! 
Min kostade 275 kronor och ser ut såhär.
 
 
Så nöjd, och jag längtar tills den kommer hem till mig!
 
Ni ska jag ut i solen, puss och kram.♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0