En trevlig helg

Jahap, då var det Söndag och helgen är snart förbi. Skönt att jag inte börjar jobba förens på Tisdag, så jag hinner njuta lite till.
 
Annars har denna helgen varit så himla rolig och trevlig! Grillningen i går va så mysig, och vi spelade även en runda kubb och "Med andra ord" ( som jag och Maria Vann!). Idag tog vi oss ner till stan för att träffa Rasmus syster Anna, hennes man och även lilla Emil. Det blev en frukostfika och massa prat innan dom åkte hem och vi åkte till Malmö för att kolla runt lite. Efter några timmars strosande på ikea, ilva och Mio åkte vi upp till Rasmus andra syster och fikade.
 
Men nu är vi hemma och har precis ätit en riktigt god middag som Rasmus fixade ihop. Tänkte hoppa in i duschen nu och sen sätta mig med min kära dator och kolla youtube.
 
Puss & kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0