Första skoldagen

Hej på er, en Tröött Kajsa skriver.
 
Vaknade ju som sagt långt innan klockan ringde i morse, och kände att det var lika bra att gå upp, big misstake ;)
Men klockan åtta satt jag i skolan och hade min första lektion, Samhällskunskap. Vi fick göra ett grupptest, och svara på lite frågor. Rätt kul, och jag gillar läraren!
 
Sen var det ingen mattelektion i dag, så halv 10 slutade min dag. Och efter det har jag bara tagit det lugnt och slappat i soffan, väldigt skönt! Men nu längtar jag bara efter sängen!
 
Så nattinatti!
 
 
 
Kan berätta att ( knäppa ) jag, t.om sökt upp videos på Youtube om hur man pluggar bättre. Men jag kan verkligen säga att ni som går i skolan nu, sök på youtube. Jag fick Jättemycket tips! ( Hörde jag någon säga A i samhäll & religion? haha!!)
 
 
 
Trött tjej som ska rocka fett på lektionerna! ♥
(Och på proven ;) )
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0