En bra helg och en mindre bra start på veckan

Hej mina vänner.
Ja detta med att vara gravid är inte alltid det roligaste. Jag är trött och sover inte ordentligt på nätterna, kommer inte till ro. Jag har börjat få in ett mönster som varat i ca 2 veckor nu, och det är att jag varje natt vaknar vid 4-tiden, alltså helt klarvaken. Sen ligger jag där i mörkret i en timme ungefär..kul. Jag har vairt hemma från jobb i dag och i går, pga lite feber. Känner mig liksom helt ur fas och plus denna tröttheten också. Barnmorskan sa att mitt järnvärde var bra när vi tog prover senast, men det kanske inte skadar att ta extra tillskott av järn?
 
Iallafall så var helgen jättebra iallafall, förutom att jag inte fått sova ;) Men det kommer jag inte få göra i Augusti heller så varför inte börja nu liksom?

I Lördags kikade Rasmus syster + systersöner ner en runda till oss. Och vi käkade lunch och tog en fika. Jag busade med Alfred, som är mitt och Rasmus faderbarn. Jag lärde honom att räcka tunga, vilket gav oss ett gott skratt. Sötsocker!! På kvällen var det dags för finalen i Mello. Vi var bjudna hem till Sofia för att äta middag och sen se finalen. Det bjöds på kyckling i en god sås och pasta till. 
 
På Söndagen höll jag Rasmus sällskap när han fixade med vårt trädäck, som snart är färdigt! Det blir så himla fint, och jag längtar tills vi kan sitta där ute och äta frukost igen. GE MIG SOMMAR!! Sen blev det kalas för Rasmus mamma på kvällen.
 
Så helgen har som sagt vairt bra, även om inte veckan började så bra sen. Kan ju tilllägg att jag är så himla hormonell också. Bölar för typ allt känn det som. Iförrgårkväll  bölade jag för att korvstroganoffen blev fel och jag fick slänga den, och i går bölade jag bara för att Rasmus kom hem och jag fick krama honom...jo då ;)
 
Nästa Torsdag är det äntligen dags att få se vem som gömmer sig där inne. Rasmus tror på en flicka och jag tror en pojke, vi får se.
 
Puss ♥
 
Den bästa människan i mitt liv. Så tacksam för att han finns vid min sida just nu ♥
 
Jag ska lära honom allt jag kan ;) 
 
Bebisen i magen fortsätter växa. Gick in i vecka 18 när bilder togs i Lördags. Lördagar är bästa dagen på veckan.
 
 
Linus och Sandra kikade förbi en runda i Lördags också, vi fick en fin present, mumin så klart ;) Söta små koppar och bringare. 


Postat av: Josse

Jag tror det är en pojke! Syrran tror en tjej!

2019-03-13 @ 17:01:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0