Släktfest med Mamma Mia tema

Nu i helgen var jag på släktfest (50+50 års fest), så himla roligt! Kvällen var verkligen helt magisk och jag & min syster stod på dansgolvet typ hela kvällen..har träningsvärk i vadmusklerna..
Här kommer iallafall lite bilder.

(null)
Kvällens outfit var denna. Första gången jag hade hatt på mig, men jag gillade det :D

(null)Det bjöds på grekisk buffé, och det var SÅ himla gott och fint alltihopa.
(null)
Lokalen, en gammal lada, var fantastiskt inred. Massa rislampor i hela taket och ljusslingor överallt.
(null)
Jag var utsedd till lagkapten. Jag skulle hålla folket vid mitt bord med dricka hela kvällen.. 
(null)
Det bjöds även på spex & tal under kvällen
(null)
Spex
(null)
Jag & fina lillasyster 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0