Onsdag 5.e September

Hej vänner!
Det är så tråkigt när det blir så långa uppehåll på denna bloggen. :(
Livet går liksom lite på rutin förtillfället, och det är lite tråkigt. Det är bara jobb & jobb! ;)
 
Iallafall som ni ser så fixade jag & Rasmus bilder till en ny header härromdagen. Och jag gillar verkligen denna bilden, den känns så jag. 
Iallafall så tänkte jag lägga in lite bilder på vad som hänt de senaste dagarna och så. Sen är det raka vägen ner i sängen, är himla trött idag så jag längtar verkligen!
 
Puss ❤️
 
(null)
Den sista helgen i Augusti är det Palmfestivalen här i Trelleborg. Vi bjöd hem ett gäng kompisar för att käka lite, och sen begav vi oss ner till festivalen.
 
(null)
Riktig myskväll. Men kunde inte bestämma mig för vad kag var sugen på mest. Så det fick bli lite av varje. 
 
(null)
 
(null)
Äntligen är vi färdiga med renoveringen. Det är bara lite småfix kvar. Men oj vad fint det är, och jag trivs så bra här!
 
(null)
Vi träffade Teresia & Daniels lilla bebis Freya. Rasmus skulle fota lite bebisbilder, så jag passade på att gosa mellan fotosessionen.
 
(null)
Fixade nytt gymkort på 24/7 här i stan. Dom öppnade nytt gym för 2 veckor sen. himla fint & fräsch! Och framförallt stort!! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0