En bra söndag

Jag hade en så himla bra Söndag igår. Först så var det mysfrukost i soffan till nyhetsmorgon. Sen fotade jag & Rasmus mina före bilder till Luciaformen. Efter det röjde vi undan lite här hemma och tvättade några maskiner tvätt innan det var dags för mig att umgås med Paulina en runda.
 
Hon kollade in vårt hus, då hon inte sett det sen vi bodde i totalt renoveringskaos! My god att man bott i det alltså!! Vi begav oss senare ner till stan en runda för att luncha och jag skulle handla lite grejor.
Det blev en två timmars fika, som det alltid blir..haha! Där vi snackade om allt!❤️
 
När Pau åkt hem så började jag skriva världens inköpslista till alla matlådor och fix som skulle göras i kväll.. den blev lååång! Men alltså jag är så peppad! (Fråga mig om 3-4 veckor hur det känns..haha!). Iallafall så är 4 matlådor i kylen, resten ska lagas i morgon & på Tisdag. 
 
Nu har jag hoppat ner i sängen och ska sova riktigt gott.
Puss & godnatt
 
(null)
Åt en jättegod kyckling & pastasallad med pesto och massa grönsaker. 
(null)
Fikade även på en god kladdkaka, som tyvärr inte var så kladdig ;) men god iallafall.
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0