Ihopplock av Oktober

Livet rusar förbi känner jag. Snart är vi inne i November, och jag funderar redan på mitt nyårslöfte till nästa år.. nr 1, uppdatera bloggen mer, Hahah! Men skämt å sido så kommer här ett ihopplock över denna månandens händelser.

(null)
Firade rasmus födelsedag med kalas

(null)
Var på bröllop
(null)
Jag & min fina man ❤️

(null)
Fina fina du. Så glad att jag har dig ❤️

(null)
Lekt med Belle en söndageftermiddag.
(null)
Massa lek på lekplats.
(null)
Hahaha, tokiga Sofia!!

(null)

(null)

(null)
Kostschemat rullar på, fett trött på kvarg just nu. Men biter ihop och äter ;)

(null)
Höstpyntade trappan. Snart kommer en pumpa upp också som jag karvade i går.

(null)
Början till ljus

(null)
Var och stöpte ljus i Vallåkra med Sofia. Andra gången, och det känns som en tradition börjar skapas ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0