Matbilder från senaste veckorna

Hej allihopa! 
Här kommer en massa goda matbilder från de senaste två veckorna. Att gå på kostschema behöver inte vara tråkigt :)

(null)
Kikärtspasta med köttbullar & steviaketchup till det. 
(null)
Pizza med botten på rismjöl & vatten + lite kryddor. Topping är krossade tomater, kalkonbacon, rucola, gurka, tomat & en sås på kvarg och vitlök.
(null)
Standard frukost. Så jäkla gott!! Havregrynsgröt med hallon & vaniljkvarg!!
(null)
Omelett med kyckling (inuti) och lite grönsaker.
(null)
Maten jag typ lever på dessa veckor. Jag måste svära! FY FAN så gott det är!
En variant på pasta carbonara. Fast men kalkonbacon& broccoli som steks tillsammans för att sedan kolas upp med keso!! Åhhhh!! Dreggel! Kikärtspasta till detta..
(null)
Mina matlådor fram tills Fredagkväll. Så himla mycket mat, förstår inte att jag faktiskt får i mig allt.. Hahah!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0