Massa som händer

Hej vänner. Då var det fredag igen! Och idag har jag min tidiga Fredag och slutar redan 14:45.. hehehe. Då ska jag hem och pilla med mitt nya sminkbord som vi fått upp nu, äntligen är sovrummet i huset klart nämligen. Får visa er en bild sen.
 
Iallafall så tänkte jag slänga in lite bilder från de senaste dagarna.
 
Puss ❤️
 
(null)
Har börjar träna Iw-pass på söndagmornarna. Känner att jag har näst energi då, oC passet är sjuktbra!
 
(null)
Denna gåtan såg jag på Facebook i veckan, kliade mig lite i huvudet. 
 
(null)
Min humor!
 
(null)
Var på kalas hos mina kusiner förra helgen. Mys ❤️
 
(null)
På Torsdagen var jag ledig då det var kristihimmel. Så jag åkte in till Emporia och köpte en bikini och käkade supergod dyrsallad.
 
(null)
Var ute med jobb i Onsdags för att fira en kollega. Åt god kycklingplanka.
 
  (null)
En styck matlåda då maten på jobb inte riktigt föll mig i smaken.
 
(null)
Denna katten är mitt allt ❤️ Älskar henne så mycket.
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0