En bra helg och en bra start på veckan

Hallå! Dagarna bara rullar på och snart är det helg igen. Man blir lite bortskämd med alla dessa röda dagarna förtillfället..hihi..
 
Iallafall så var helgen superduper bra!! Vi var hemma heeela helgen och bara njöt till max i trädgården. Fick besök av vänner och familj, och det blev många koppar kaffe i solen! Älskar dessa helgen när det är varmt, man kan gå i shorts och linne och man blir lite brun på kroppen. 
 
Jag är SÅ taggad inför denna sommaren så ni anar inte. Vi har typ nada planerat, men det är gött ändå! :D ska upp till Liseberg en runda iallafall, vad jag vet nu.
 
Iallafall. Här kommer ett gäng bilder från helgen.
Puss ❤️
 
(null)
En Lördags outfit
 
(null)
Rasmus nya lilla systerson ❤️❤️
 
(null)
Planterade lite gott i vår pallkrage. Ge mig jordgubbar!
 
(null)
En lycklig Kajsa i solen.
 
(null)
Tog en powerwalk under Lördagkvällen, avslutade med ca 30 min tabata i trädgården..FY FÖR!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0