Tidig Fredag men snart är det helg!

Godmorgon finisar!
Herre hjälp, vad tidigt klockan ringde i morse. 4:30!!! FY!!!
Men som tur är så slutar jag kvart i 3 idag, och ska sen hem till en supergo powernap och sen ska jag njuuuta av helgen och även av tanken att nästa vecka är kort då det är påsk! 
 
Tjhoho!
 
Iallafall så tänkte jag bara kika in och säga hej! Ha en fin Fredag och kämpa på, nu är helgen nära!
 
Puss & kram!
 
 
(null)
Igår hade vi påskfest på jobb med alla barnen. Så kul, och alla var utklädda. 
 
(null)
Sen blev det mys med bästa kissen när jag kom hem. Låg och degade i sängen i typ 3 timmar innan jag bestämde att jag & Rasmus skulle ut på en kvällspromenad. 
 
(null)
 
Ha en fantastisk Fredag & helg! Kag ska njuta, och längtar galet mycket till kvällsmyset i kväll. Ska köpa grönsakee och dippa.
MUMS!!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0