Söndag, träningsdags och kalas.

Hej finisar! 
Veckan rusar förbi, och så även helgen..redan Söndag.."snyft!"
 
Jag drog mig upp ur sängen halv 9 i dag, bara för att gå och träna nu vid 10..hehe jodå. Men jag måste verkligen komma igång igen! Har inte tränat ordentligt (sjukdomar och sånt trams) sen i typ början på December..ja ni fattar ju! Och jag som tycker det är kul, tycker att det är ett liiiiite för långt mellnrum där mellan December och Mars..
Så nu ska saker tas tag i igen. Med start idag tycker jag! :D
 
Idag väntar även kalas för mig, och sen blir det vanligt Söndagsfix med storhandling och matlådor. 
 
Ha en fin Söndag 
Puss ♥
 
Lunch på Ikea igår. 
 
 
Jag känner mig überambitiös nu kan jag säga! hehe..
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0