Måndag 12.e Mars

Hej hallå! Ja, då var det Måndag. 
I helgen blev det kalasfirande för mig, och god ananaspaj till fika. MUMS!
 
Veckan är igång, och jag är supertaggad. bla. för att jag ska dra i gång min träning igen. WOHO!! Jag kände att efter igår så var det verkligen dags att ta tag i det igen! Jag har inget som hindrar mig, ger mig ångest eller drar ner mig (typ skolan), så nu jäklar i hoppet!
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, och sen kör vi till halv 5!!
 
Puss ❤️
 
(null)
 Frukosten efter träningen igår. SÅ GOTT!!
 
 
(null)
Jag idag. Älskar min kappa, men vill nog dra fram vårjackan snart
 
 
(null)
Sådär lagom piggelin ;)
 
 
(null)
Massa gofika!
 
 
(null)
Det blev matlåda till jobb idag. Köttfärs & pastagryta
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0