Lista: Fem olika

5 SAKER

Du gjorde igår kväll: 
Satt i soffan, åt choklad och tyckte allmänt synd om mig själv som blir förkyld stup i kvarten..

Du kan höra just nu:
Radion i köket och en sminkvideo på youtube

Du inte kan leva utan (matriella):
Skulle nog vara min iphone och typ min säng? 

Du ska göra nästa vecka:
Jobba, jobba jobba!! Ska tvätta också, och typ försöka klämma in ett träningspass på Torsdag ( hoppas jag är frisk då). Helgen är orörd änså länge, i like!! 

Du helst äter:
Det jag älskar så sjukt mycket är Pommes med bea. Fy sören så gott det är!

5 PERSONER
Du kan berätta allt för: 
Rasmus. ♥ 

Du helst smsar med:
Messar inte så mycket. Men de jga snackar mest med på messenger är Josse & sandra. Annars är det ju Rasmus.

Du tycker om: 
Rasmus, mina vänner och min familj. (Ingen glömd ;) ) Och Tösen så klart!

Du skulle vilja bjuda över på en middag:
Paulina. För att vi inte sett varandra sen typ i sommras. FY FÖR SÅ LÄNGESEDAN!

Du träffar varje dag:
Rasmus och även mina kollegor på jobb under vardagarna

5 NEJ TACK

När det gäller klädesplagg: 
Vet inte direkt? Men skulle säga mycket på H&M, gillar bara deras Basplagg. Gillar inte alls deras kläder eller stil i övrigt.  

I matväg:
Spagetti och köttfärssås. Jag kan räkna på en hand hur många gånger per år jag äter det, och då kan jag säga att dessa gånger är det för att jag varit sugen på det..vilket inte är så ofta som ni då förstår.
Men även korvstroganoff ger mig the chills, fy för alltså!! (förätit mig på det).

Till drycker:
Sämsta någonsin... Men whiskey! På riktigt vad är det för något..FY!! Annars är jag inte så superglad i Mjölk, kan dricka det men dricker hellre vatten. 

I din inredning: 
När man inte har en röd tråd i sitt hem och typ har massa olika sorters stil på möblerna. När hemmet inte känns harmoniskt. Det är viktigt för mig.

När det kommer till personlighetsdrag:
Folk som alltid är negativa och det kvittar om man säger till dom att det typ är sol ute, så säger dom "ja det börjar väl regna snart igen".. Alltså verkligen skittråkiga människor!! Även människor som ska läxa upp en om saker som man vet om att man kan bättre...




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0