En bra helg med våfflor & bebisgos

Oj oj oj!!
Vilken helg jag haft! Lördagen började med att åka och titta på Kimberleys vernissage, fantastiska tavlor! Sen blev det en Golunch innan vi begav oss in till Emporia en runda för att kolla runt lite. Vi skulle fixa present till Rasmus två systersöner, var av en kom för en vecka sen. Lilla plutten! ❤️
 
På Söndagen åkte vi upp till Hästveda för att träffa dom och även äta lite (mycket) våfflor! 
Det blev massa bebismys och lekande. Bra Söndag! Men nu är veckan igång iallafall och den är kort, påsklov ju ;) så på Torsdag är det Fredag..hihi..
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen kör jag på de sista 3,5 timmen. Woop Woop!!
 
Puss! ♥
(null)
Massa fina tavlor!!
 
(null)
Fredagsgodis!
 
(null)
Bebismys!
 
(null)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0