Första jobbveckan, check!

Hej! Då var första veckan som förskollärare jobbad. Och jag ska inte ljuga om att det inte varit jobbigt, men på samma gång så otroligt kul!! Jag trivs som fisken i vatten, barnen är helt underbara & pedagoger/kollegor lika så. Jag trivs!!
 
Denna veckan har mest bestått av att sätta sig in i verksamheten, scheman och liknande. Massa nytt som man inte kan än. Men det fastnar snart. 
 
Nu har jag & Rasmus landat i soffan efter vars en kebabtsllrik och kollar nu på män som hatar kvinnor, i know..vi är typ 7 år sena, haha! Men den är bra. I morgon ska vi först göra massa ärenden och på kvällen ska vi fira pappa på Casablanca. Mys ❤️
 
Ha en fin kväll.
Puss ♥
 
(null)
Åkte även på en förkylning i Onsdags. Haha, jag klarade mig inte ens en vecka innan jag blev sjuk..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0