För kärlekens skull

Hej finisar! Hoppas ni alla mår bra? Visst känns det asgött med ett nytt orört år framför sig, eller vad säger ni? Jag är peppad inför detta året, och mycket därför att jag tar examen om mindre än en vecka!!! Fattar ni! Om en vecka är mina 3,5 år av högskolan slut!! Var tog tiden vägen, det är helt galet när man tänker på det.

 

Iallafall så är de kommande dagarna fullspäckade med saker att göra! Jag ska både laga mat till min examensfest, handla pynt & massa sånt och även ha sista examinationen i skolan. Skulle haft den på Måndag, men på grund av bombhot på skolan så fick vi inte vara där..är inte så sugen på att åka in på Tisdsg heller egentligen..men vad ska man göra??  Så ja, veckan är full.

 

Även denna helg är full med saker att göra. Sista dagarna på Rasmus semester, och i går städade vi ut julen, storrensade och körde på tippen. Och i dag är planen att rensa lite till. Sen ska vi hinna med en massa ärenden också. Puh! 

 

Ni får ha en fin Lördag iallafall!

Puss 

(null)

Igårkväll blev det biodate. Gött efter all städning. Filmen får 5/5 stjärnor. Helt fantastisk film, och dom har verkligen hedrat Ted ❤️
 
(null)
Mysfrukost md mina två favoriter. Älskar min lilla familj. Vi är så bra!
 
(null)
Fyndade för övrigt denna snygga kappa/rock/jacka inne på Emporia i veckan. Rea på rea, ja tack ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0