Massa gofika!

Hej finisar!
Hoppas er helg varit bra? Min har vairt toppen och jag känner mig relativt fit for fight för den kommande veckan. 

Idag är det en riktigt slappeSöndag, då Rasmus är iväg och fotar under förmiddagen och är väl hemma någon gång nu under eftermiddagen. Så jag tar det väldigt lugnt här i soffan kan jag säga. Välbehövligt!
 
Igår blev vi bjuda på fika hemma hos Felicia aka. Flisan. Och hon hade bakat hur mycket gott som helst till oss! Jag tog sikte på chokladbollarna, för är det något jag gillar så är det det! Är så dålig på att baka, så jag äter typ aldrig det. Därför passade jag på ;). Hon hade även gjort små söta kladdkakemuffins, som var SÅÅ goda!
Älskar fika!
 
Igårkväll blev det även tacos och mellomys. Men helt ärligt så blev jag så grymt besviken att inte Ida Redig gick vidare, för hur bra var hon inte?! Röstade som en tok!! Men jag får nöja mig med att spela sönder hennes låt här hemma istället..jag älskar den!! :D 
 
Ha en fantastisk Söndag och kämpa på om livet inte riktigt går i medvind för tillfället. Det blir bättre snart ♥
Puss. ♥
 
 
 
 
Måste få visa vår nya vas också. Fyndas på FB loppis för en hundring. Tackar!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0