Fredagsfrukost och äntligen helg!

Hej och hå! Äntligen lite helg och sovmorgon, skönt!
Jag har sovit som en stock i natt. Så idag är jag pigg och utvilad, men det behövs kan jag säga. För idag händer det massa grejor, bland annat ska vi städa och ställa i ordning hela lägenheten inför fotograferingen av den på Måndag. Vi ska även in till Malmö och äta fondue med fina vänner ikväll, och jag är astaggad! Har inte ätit det på säkert 8 år, och det är gottgott!
 
På tal om något annat så var det en riktig mysFredag igår på jobb. Min kollega hade köpt saker till en strofrukost till alla på jobb, så vi pysslade lite med det. Chefen hade även fixat en stor godisskål till oss för att vi jobbat så bra denna veckan (varit rätt mycket om man säger så..) och sen fanns det massa frukt och ingefärsshot i kylen (no more förkylning här!!).
Så jag var riktigt nöjd! 
Sen hade vi fredagsdisco med barnen på min avdelning, härligt avslut på veckan.
 
Men nu ska jag njuta av helgen, och även börja plocka här hemma.
 
Puss ❤️
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0