Förkyld tös!

Hej snäckor! Hoppas ni haft en fin helg och en bra start på veckan.
Själv ligger jag pall med förkylningen från H*lvetet..barnbaciller säger jag bara. FY! Så det blir till att kurera sig i dag och i morgon och sen kör vi jobbelijobb igen! 
 
Och på tal om jobb, så hade jag en så mysig jobbfredag nu förra veckan. Det var ju sportlov och vi var bara 5 barn hela dagen. Vilket betydde att vi kunde sitta och pyssla med en massa kul utan att det var fullt med andra barn. Så nu har vi (jag & en kollega) börjat fixa lite nytt i vårt byggrum. Jag satt och fixade en bilbana på golvet i Torsdags, och i Fredags satt jag och killarna och byggde små hus och lägenheter av mjölkkartonger att sätta bredvid. Det blev himla fint.
 
I Lördags hade vi två kompisar över på Tacokväll och mellotittande. Men låtarna var inte så bra, så vi satt mest och snackade. Och i Söndags låg jag pall duktigt med denna dumma förkylningen. Jaja, så är det.

Nu ska jag trycka lite ipren och äta spenatsoppa. 
Vi hörs. Puss ♥
 
 
Spenatsoppa, fullproppad med vitaminer
 
Rasmus fixade sin vitaminbomb-kukelimukmedicin dricka till mig igårkväll. Lite mer vitaminer.
 
Förra veckan var vi på en liten kvällsfika hemma hos Kimberley. 
 
Jag fick även hem mitt examensbevis förra veckan också. Tjohoo!!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0