Fondue & städhelg

Hej på er!
Då var det Måndag igen, helgen går SÅ snabbt! Men jag har haft en supertrevlig helg iallafall. Vi har hållt på och fixat inför idag då mäklaren ska komma och fota vår lägenhet, spännande! Men stressigt.. Vi hann iallafall med en trevlig utekväll med kompisarna i Lördags. Vi åt fondue på Elyssé, och drack vin på Lilla torg. En mycket bra Lördag med andra ord.
 
Nu är iallafall veckan i gång, och på Onsdag fyller denna Donnan hela 27 år...(old but gold). Och då blir det Pinchos med Rasmus på kvällen, i like!! Men ja, nu är min rast strax slut och jag ska in och kötta de sisa timmarna innan klockan slår 16:30, och jag tackar för mig ;)
 
Puss ❤️
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0