Bildbomb: Min examen

Halloj!
I dag är det (lite sentimentalt) en månad sen jag tog examen! Herre gud, var har tiden tagit vägen?
Iallafall så kommer här äntligen ett gäng bilder från min underbara examensfest. Vill göra om det igen! ♥
 
En styck nöjd och glad Kajsa bland gästerna.
 
En del av alla fina gäster som kom ♥
 
Lilla Bellebus underhöll oss alla ♥
 
 
 
Dags att skära tårtan. Första biten till mig! 
 
"Kajsa, du är grym. Du klarade det! Hurra!" 
 
 
Jag & syster ♥ ♥
 
Mamma och Belle ♥
 
Massa fina vänner. ♥
 
 
 
 
 
 
 
Fick en hjälpreda vid presentöppningen. 
 
♥ Älskade lilla du ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Rasmus dansar Thriller ;) ♥
 
Dansade så svetten bara ran. Lycklig var jag iallafall! 
 
Pappa och jag dansar loss!
 
Bästa festen och kvällen någosin! Lever på den fortfarande ♥
(Och ja..lite för glad på denna bilden.. kanske? hahah, bjuder på den ;) )
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0