Massa positiva småsaker

 
Hej på er!
En snabb update för jag ska strax slänga mig rak lång i sängen. Herre min..så trött jag är!
 
Vi har iallafall bott i huset i snart 4 dagar. Och visst, det är mycket nytt och lådor överallt. Men det gör inte så himla mycke ändå. Jag är bara så lycklig över att vi bor här nu. Så kaoset vägs upp av massa bra småsaker.
 
Lista på bra småsaker i huset:
1. Vi har en trädgård
2. Vi har en uteplats
3. Vår spis har inbyggd värmesticka..haha!
4. Vi har ca 6 steg från bildörren till husdörren
5. Och typ 10 till soptunnan.
6. Egen tvättstuga med tvättmaskin & torktumlare
7. Världens finaste morgonljus i vardagsrummet/köket.
8. Sol i trädgården hela dagen. 
 
Ja som sagt. Massa goa småsaker som jag är löjligt lycklig över. Kan lägga till att vi (mest jag) kommer få en "walk in closet" i sovrummet också ;)
 
Iallafall så kommer här lite bilder från när vi var i skogen förra helgen.
 
Puss & god natt
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0