TBT: Oktober 2016

För ett år sen hände detta i mitt liv under Oktobet månad.
 
Rasmus fyllde 26 år i slutet av September och vi spontan firade honom i början av Oktober. 
 
Vi hade även lite kalas för honom också, och bjöd på den obligatoriska ananaspajen och mjukpepparkaka.
 
 Sista helgen innan Liseberg stängde för sommarsäsongen åkte vi & Rasmus syster + man upp för att åka alla karuseller och ha kul. Kan verkligen rekommendera att åka upp där efter skolorna börjat och när det börjat bli lite kallare. Det är perfekt att springa runt där då.
 
Jag tog världens bästa beslut i mitten av Oktober och klippte av över 30 cm på mitt hår. Jag ångrar mig inte ett dugg kan jag säga! 
 
Kände mig lite som en ny människa och rockade mitt korta mörkbruna hår när vi skulle på fest till några kompisar.
 
Riktigt trevlig fest va det iallafall.
 
 
Jag & mitt hjärta ♥
 
 I mitten av Oktober var jag ute på praktik igen, och jag bytade även praktikplats denna gången. Men jag hamnade på en jättebra förskola med fantastiska pedagoger & barn, så jag var nöjd ;)
 
 Det blev många Lördag & Söndagmorrnar i soffan med myströja och en kopp kaffe. 
 
 En Oktober outfit  
 
Rasmus fick biljetter till Rock of 80´s av mig i present. Så vi åkte in till Malmö Arena för att lyssna på härlig rock musik en Lördag.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0