En bra start på helgen

Hej finisar hoppas allt är bra med er? Själv är det bara bra, om än lite småsegt. Detta vädret är inte det roligaste..grått och mörkt. (Bara 1 månad till julsakerna åker upp)

 
Denna veckan har mest bestått av skola, träning och massa timmars sömn. Jag har varit så galet trött! Tror det är vädret som påverkar en, någon annan som känner likadant? Men igår blev det middag med Elli inne på Fridays iallafall. Himla trevligt måste jag säga! Och idag ska jag med Sofia och några andra för att stöpa ljus, vilket jag aldrig gjort förr, så det ska bli kul och spännande!
 
Ha en fin Lördag.
Puss ❤️
 
 
Klippte även barret nu i veckan. Så nu är det fräscht igen. I like!
 
Var med Rasmus och såg musikalen Cats förra söndagen. Så jäkla nice, vi blev nerflyttade till parkett. Så vi såg allt sjukt bra! Lycklig tjej!
 
Elli pelli ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0