Sovit som en liten prinsessa

Hej och god morgon på er! Denna tös har sovit i ca 10 timmar i natt och är superpigg, skönt eller vad? Hoppas att detta håller i sig hela månaden, för jag sover så himla bra när jag "jobbar". 
 
Idag väntar som sagt praktik, som alla andra dagar denna månad. Jag ska hålla i gympan idag och göra lite annat kul bl.a fortsätta med min aktivitet om Lönnen & "Lönn näsor". Ikväll ska Rasmus iväg med sin pappa på någon fotomässa så jag ska väl underhålla mig med att fixa lite matlådor/middagar (palla stå och laga det varje kväll liksom..) och sen ska jag nog måla lite i mina mindfullness målarböcker också. Mys ❤️
 
Ha en superfin dag och kör eller cykla försiktigt, det är minus grader så här tidigt på morgonen. Jag ska nog rota fram min vinterjacka tror jag?
 
Puss ❤️
 
(null)
Min morgonrutin innefattar frukostbricka med filmjölk & kaffe. Och sen drar jag ut täcket i soffan och sitter där och tittar på nyhetsmorgon. Love it!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0