Jätte förkyld & Tisdagspepp

Hej vänner, hoppas allt är bra med er?
Själv är jag förkyld som typ alla andra också är vid denna tiden..men det kan inte hjälpas för jag måste till praktiken.....ja ni förstår nog min frustration, men vad ska man göra liksom?
 
Iallafall så var det studiedag på förskola igår och då har förskollärarna utbildning & föreläsningar. Så det var vad jag gjorde igår, och hjälp så bra föreläsningarna var! Jag fick även träffa mitt blivande arbetslag/kollegor och snacka lite med dom. Och det kändes superbra! Längtar verkligen.
 
Nu ska jag prega in lite Ipren och käka upp min frukost.
 
Puss ❤️
 
(null)
Igår blev det sushi till lunch. Hur ofta får man det på jobb ;) Gott som attan var det iallafall.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0