Ett skelett

Hej vänner!
Då var det helg och den är banemig snart slut också. Dagarna flyger iväg tycker jag!
Men helgen har hitintills varit riktigt bra, fast än jag somnade efter praktiken i Fredags. Men jag behövde väl sova ut lite?  Det blev iallafall godis & pizzamys i soffan senare på kvällen, och jag var mer än nöjd!
 
Idag vaknade vi upp till strålande sol, vilket verkligen behövdes efter Fredages spöregn.. så det blev röj i lägenheten och bullfrukost framför nyhetsmorgon. Efter det begav vi oss ut på en loppisrunda för att dels kolla lite julsaker ( smart tips om ni vill spara lite pengar & vara klimatsmarta. Köp Julsaker på loppis istället för att köpa massa nytt i affären. Dessutom har dessa saker en historia bakom sig, vilket jag tycker är riktigt spännande att tänka på..men det är bara jag..haha) och även kollat lite nya möbler på ett ställe som renoverar gamla möbler.
 
Sen var det dags för mig att sminka en tjej till en halloweenfest. Vi gjorde ett skelett med sår & lite blod. Nöjd som attan även fast det var galet pilligt! Men övning ger färdighet. 
 
Och runt 6-tiden var vi hemma igen och placerade oss i soffan för att börja se på serien stranger things. Och vi har väl sett 5 avsnitt nu och jag är redan besatt! Jäklar vilken serie!! Se den!
 
Så det är vad som hänt fram till nu..och nu ska jag hoppa i säng för i morgon ska jag träffa Pappa & Maja och käka pannkakor på Systrar & Bönor.
 
Puss ❤️
 
(null)
 
(null)
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0