Tisdag 2.e Maj 2017

Hej vänner och ja, hej Maj!
Det betyder ju att vi klarat oss igenom en lååååååååååååååång...vinter! Dock har vintern många fördelar och är en favorit årstid ( varje årstid har sin charm) för mig, speciellt för att det händer så mycket på höst och vinterhalvåret. Mycket födelsedagar, jul, nyår och sånt kul.
 
Men nu är det Maj och våren är här på riktigt! Och även om det blåser så galet mycket här i vår hamnstad så trotsar man vinden och lådsas att värmen är med oss. Men då blir man förkyld som jag varit typ hela helgen och fortfarande försöker bli frisk från... Men så är det ;) För övrigt så har helgen varit bra trots diverse sjukdomar och liknande. Valborg var lugn och Måndagen spenderade jag & Rasmus i Köpenhamn. Vi strosade rundor på strøget och käkade lunch i Nyhavn. Vi kan även med att gå en runda på Guinness world record museum också. 
Med andra ord, så var det en helt perfekt första Maj.
 
Idag blev det några timmar i skolan, och vi är verkligen i fas med vårt ex-arbete. Det känns bra, men fortfarande lite stressigt. Det känns iallafall som att man tagit sig igenom den tunga biten med att leta litteratur och tidigare forskning nu, så vi har i princip bara analysen kvar. Och den är på ca 10-15 sidor..Så vi är ju inte på långa vägar färdiga än.
Men åh vad jag ska fira när vi lämnat in det och blivit godkända!
 
Ni får iallafall ha en mysig kväll, jag ska bara chilla framför datorn och kolla youtube. Känns som att det var år sen!
Puss ♥
 
 
 
 
Riktigit god hamburgare i solen!
 
Selfie med världens längsta man....
 
Rasmus har inte jobbat på sommarformen 
 
 
Och inte jag heller, hahah!!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0