sommaren är det du?

Hej från tösen som är upp bullad med täcke, dator och godis i soffan. Har man det gött eller vad?
 
Idag kom sommaren till vårt kära Trelleborg och jag har varit ute i flera timmar och dels gjort lite ärenden och dels bara njutit av solen. Och i dag kunde t.o.m jeansjackan åka på, det ni, det va längesedan känner jag. Nu har man ju traskat runt i den stora ( om än varma) parkasen hela vintern så det var dags att damma av lite vårigare kläder som hängt långt inne i garderoben.
 
Och sen spenderades som sagt dagen på rullande fot. Och när Rasmus kom hem från extra jobb så åkte vi in till Malmö för att käka lite snabbt. Det blev thaigryta med ris för min den. Så dödligt gott! Och nu sitter jag och trycker lite gotte och slö surfar.
I morgon har jag ingen plan överhuvudtaget, tar dagen som den kommer. Dock kommer lillasyster hit senare i morgonkväll för vi skulle se på en av våra gamla inspelade filmer. 
 
Iallafall, ha en mysig kväll. Nu ska jag kolla på Gravity på 4.an.
Puss ♥
 
SOMMARFEELING DELUX!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0