Monday, here we go!!

Hej finisar! Ny vecka nya möjligheter..ja eller något sånt ;)
 
Just nu sitter jag i skolan med Emilia och vi är så trötta att vi gäspar i kapp..seg Måndag med andra ord. Men vi motiverar oss med att vi snart är färdiga med detta (skitet) och kan skicka in allt. Jag längtar så till den dagen kan jag säga! 
 
Iallafall så har helgen varit jättelugn och jag har tagit längsta sovmornarna och bara tokchillat. Det tar verkligen på en att sitta varje dag och skriva och skriva. Igår storstädade vi även lägenheten, rensade och körde på soptippen. Det finns inget mer tillfredställande än att få rensa ut en massa skit och mög som bara legat och skräpat. Jag tänkte se om jag kan vara så ambitiös (om vi är lediga i morgon) och rensa ur vår garderob i hallen, den är fullproppad...och hinner jag inte nu i veckan så tar jag det till helgen. Jag måste, så det så!
 
Nu ska jag tillbaka till skrivandet. Vi ska börja analysera våra mind-maps som vi gjorde med barnen. Spännande ;)
Jag lovar att lägga ut en länk till arbetet här när vi är färdiga, ni måste ju få läsa det vi kämpat med i 2 månader.
 
Ha en fin Måndag så hörs vi.
Puss ♥
 
(bild från pintrest)
 
 
Jag idag.
Riktigt Måndagsseg och myströjan är på. Kämpa, kämpa!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0