Lista: Vem är du?

Jag kom över en​ rolig lista som jag tänkte svara på.

Hoppas ni gillar den :D 

Vid matbordet?

Jag är den som sitter kvar längst och äter för att jag alltid pratar för mycket. Men om jag är riktigt hungrig så pratar jag inte alls. Har en dålig ovana att sitta och scrolla på min telefon när jag äter också..inte så himla socialt ;)

På nattklubben?

Jag går ju aldrig någonsin ut och festar, och tror nog att senast jag var ute på en klubb..? Ja alltså det var mer än 4,5 år sen iallafall! Men den jag skulle vara på nattklubben är personen som står på dansgolvet tills klubben stänger. Jag älskar att dansa och skulle vara den enda anledningen att dra ut på en nattklubb, just för att få dansa av mig.

På stranden?

Jag är den som ligger och steker på en stor handduk eller i en go solstol. Bada i havet göra jag sällan då jag är en riktig badkruka och håller mig helst till att bada i en pool. Och om jag inte solar så är jag den som hänger vid kiosken och köper godis & glass. 

På efterfest?

Jag är antagligen den som däckat i soffan efter att jag haft en liiite för rolig kväll. Och har det inte gått så långt så är jag den som föreslår att vi ska hänga på kebabhaket som har nattöppet..eller åka till Donken och köpa cheeseburgare. FINT!!

I klädbutiker?

Jag är den som plockar på mig typ 10 olika klädesplagg efter att jag gått runt affären ca 3 gånger, för att sen prova allt och komma ut ur butiken tomhänt ;)  Och har jag en himla bra shoppingdag, jag då köper jag lite för mycket ;)

Hemma hos andra?

Jag är den som frågar om jag kan hjälpa till med något (ibland), annars är jag den som slår mig ner i soffan och känner mig som hemma. 

I sängen?

Ja, i sängen som att ligga...eller i sängen som att sova..hehe..Men som att sova (för det andra får ni inte veta ;) hihi) är jag den som typ inte kan sova och vänder på mig ca 10 gånger innan jag kommer till ro. 

På flygplanet?

Då är jag den som alltid sätter mig i mitten eller längst in och sedan kommer på att jag ju springer på toa hela tiden..Och där imellan sitter och och surfar på datorn eller läser en bok. 

Hemma en chill dag?

Jag

är en sån som kan sitta inne en hel dag utan att gå utanför dörren. En typisk chill dag sitter jag uppkrupen i soffan och tittar på film på Netflix, dricker Celsius och slösurfar på datorn. Med andra ord en helt perfekt dag!

I ett förhållande?

Jag är den som vill hitta på olika saker och åka i väg på små road trips. Men jag kan även vara sjukt tråkig och inte vilja hänga på något alls. Det beror lite på dagsformen. Men annars är jag den som gör eller köper små spontana saker, så som en Cola eller liknande som jag vet att Rasmus uppskattar. Det behöver som sagt inte vara stora och dyra saker, ibland är de små och billiga sakerna de man uppskattar mest  :) ♥

På morgonen/kvällen?

På kvällen är jag den som sitter uppe längst. Det är faktiskt sällan som jag och Rasmus lägger oss precis samtidigt, brukar typ skilja en halvtimme? Dock hinner han aldrig somna förens jag kommit in och lagt mig. 

På morgonen kan jag vara den tråkigaste människan någonsin och bara gnälla, innan frullen & kaffet är i magen ;) Men för det mesta så tycker jag att morgonen är rätt mysig och försöker göra den till något bra så jag slipper det där dåliga morhonhumöret som förstör så mycket ;)  Och har jag sovit riktigt bra så händer det att jag kan vakna lååångt innan klockan ringer (Händer typ 2 ggr/månaden.....)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0