1 på 400 miljarder

Hej och god morgon på er!
Idag ska jag inte vara i skolan förens 13:15 för att få handledning. Så jag ställde klockan på halv 8 och har sen dess suttit uppkrupen i soffan, med täcke och frukost och tittar på Nyhetsmorgon i vanlig ordning. Jag älskar min morgonrutin!
 
Som sagt är planen att få handledning idag och jag ska även hinna skriva lite på ex-arbetet innan dess också. Fatta att om 1,5 vecka ska allt vara klart, och fast än vi ligger bra till och det vi skrivit är bra så är man alltid lite nervös över vad de kommer att säga när vi ska ha opponering/examinering. 
 
Och jag känner att jag bara vill ta mig igenom dessa låånga veckor som är kvar, så man kan få gå på ett lååååångt sommarlov sen. Det har varit ett tufft år (sen September) och massor har hänt. Både roliga & tråkiga saker som har haft stor betydelse för en. Men det bästa är ju att när vi väl kommer tillbaka till skolan i höst så är det sista terminen på denna utbildningen! Hur sjukt är inte det? Var har dessa tre år tagit vägen, det kändes ju som att man precis började sin utbildning! Och det som är så himla underbart, det är allt som jag faktiskt har lärt mig. Både om mig själv, om mitt framtida yrke och även om andra människor. Och på tal om människor så har jag träffat fantastisk människor under denna utbildningen också! 
 
Haha, nu blev det lite sentimentalt kände jag.
Ha en fantastisk Onsdag och komihåg att du är unik ( vet du att chansen att just DU skulle födas är 1 på 400 miljarder, tänk på den du ♥
 
Här har ni en riktigt basic frukost för mig. Men detta är även de saker som jag är lite för besatt av också. Skånskt finbröd, leverpastej, prästost & Celsius! Så alla mina favisar i en frulle. Perfektion! 
 
 
 
Du är bäst på att vara du.
(Bild från Pintrest)
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0