Söndag, sol och roadtrip

Hej finisar!
Hoppas att ni haft en fin Söndag. Här har solen lyst och vädret har varit så himla härligt. Vi kunde t.om gå utan jacka ett tag på eftermiddagen under vår roadtrip. Ja som sagt, idag var vi iväg och körde runt lite överallt jag & Rasmus. Vi var ända uppe i Veberöd och vände, åkte till Dalby stenbrott och fotade lite bilder bl.a till min header, för seriöst hur gammal är inte den? Jag har inte ens så långt hår längre..
 
Så dagen har varit galet mysig och stort plus att solen och värmen börjar vända tillbaka eftet denna långa höst och vinter. I morgon är det dags för introduktionen till examensarbetet och jag ska träffa Emilia redan vid 9-tiden för att börja kolla litteratur och lite annat. Så nervös jag är för detta! 
 
Ni får ha det bäst.
Puss ♥
 
 
Och förresten, bion igår var SÅ HIMLA BRA!! Jag grät på slutet för jag var helt inne i den. Så bra gjord och ja, den vara bara så bra! 
 
Det blev en golunch på Vattentornet tidigare idag.
 
Dalby stenbrott.
 
Så härligt väder!
 
Hjärtat igår på väg in till Malmö.
 
Redo för bio!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0