Seg Söndag, dop och massa tvätt

Tjena hej på er allihopa! Hoppas att er Söndag har varit bra och händelserik?
Idag började dagen väldigt tidigt, ja väldigt mycket förtidigt måste jag säga. Rasmus vaknade typ klockan 05 av att Tösen höll på att krafsa rundor på golvet i hallen, varav han trodde att hon spytt. Men nej, katten hade på något sätt lyckats gå på toa, göra nummer 2 och få det inkletat på hela toppen på svansen....och gått runt i lägenheten...med detta svansen! SUCK!
Så vår morgon började ca 05:30 och efter en runda med rengöringsmedel och en trasa så kunde vi inte somna om. Så det blev en redig slömorgon i sängen, tur att vi har tv i sovrummet och nyhetsmorgon. ;)
 
Men efter vars två frallor och en celsius så var det dags att förbereda sig inför dopet vi skulle på idag till lilla Mollie. Och jag orkar inte så söt den ungen är alltså! Jag undrar hur vår unge kommer se ut? Den behöver ju inte tvunget få mina bebisdrag..var väl inte så himla söt..hahahah! Efter lite smörgåstårta så blev det ärende och sen hem till en megastor tvätthög..så jävla tråkigt! Men nu är allt i torkrummet, jag sitter och chillar vid datorn efter en powernap & Rasmus sover fortfarande.
 
Strax ska vi åka och handla och fixa middag.
I morgon kör vi de sista 4 dagarna på praktiken och sen drar examensarbetet igång! 
 
Puss ♥
 
Lite så pre-livet med bebis..fast med en katt..
 
I väntan på smörgåstårta
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0