Måndagmorgon och allt blev knas..

Godmorgon vänner, här sitter jag på ett (tidigt, för mig..) tåg till skolan. Har sovit så där i natt men lyckades ändå stänga av klockan i sömnen. Så jag fick rusa ner till tåget där jag kommer på att jag glömt min plånbok hemma.....jahap... det var bara för mig att köra hem igen och hämta den. 

Som tur är så ska jag & Emilia bara börja så smått på ex-arbetet idag innan intron börjar.
 
Så ja, Måndagen började mycket intressant. Jag glömde min matlåda också, och jag är lite småförkyld.. ehhh.. Hahaha! :D Något positiv är iallafall att jag fått tummen ur röva och köpt ett nytt träningskort på mitt älskade Friskis & Svettis. Som jag nog egentligen har en liten hat-kärlek till ;) Men jag älskar det nog liiite mer.
 
Ha en fantastisk Måndag och försök att inte (som jag) stressa upp er för småsaker, det löser sig på ett eller annat sätt.
 
Puss ❤
Måndagsmotivation!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0