En förkyld tös.

Godmorgon hjärtan!

När jag kom hem igår bytade jag direkt om till myskläder, drog ut mitt täcke i soffan och låg där i 3 timmar och bara degade. Dryga förkylning! 
 
Rasmus gjorde sin kuckeli-muck-medicin dricka till mig och jag fick en redig C-vitaminkick. Efter lite mer segande bestämde jag mig för att gå ut en runda, det var ju fint väder ute. Så bilen blev fulltankad och fick ny olja och sen tog jag en lååång tur och bara körde runt och lyssnade på hög musik. Fint! 
 
Och i natt har jag sovit som en stock och vaknade rätt utvilad strax innan klockan ringde (läs: 1 min innan..). Och nu är jag på tåget till skolan för att fortsätta leta litteratur till examensarbetet. Dessa två månader kommer bli himla intressanta, ångestfyllda och härliga tror jag. Det svåra är ju att börja liksom. Men jag & Emilia brukar lägga ner rätt mycket tid på allt förarbete så att när man ska skriva sen så flyter det bara på, och man vet vad man ska skriva. 
 
Iallafall så får ni ha en jättebra Tisdag. Och ni som ska träna, träna för mig också! Ska sätta igång nästa vecka om jag är frisk då. Längtar!!
 
Puss ❤
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0