Då kör vi Måndag och ny vecka

Hej finisar!
Då var det Måndag igen. Men det gör inte så himla mycket för jag har haft en bra helg och känner mig riktigt utvilad, vaknade t.om innan klockan ringde! Så det blev en riktigt långfrukost i soffan med tända ljus & nyhetsmorgon. Bästa morgonrutinen ever!!
 
 
Idag blir det som vanligt praktik och i kväll är inget planerat, men resten av veckan blir rätt intensiv och så även helgen. I morgon ska jag ju iväg och testa på det där hemliga..hihi..och på Onsdag kommer min lärare ut till praktiken och på kvällen ska jag på APT på förskolan. Och på Torsdag ska jag också testa på det där hemliga och på Fredag ska jag öppna på förskolan, börjar 06:15 (slutar 13:30)....... Och till helgen ska Rasmus åka till Tyskland och handla Sprit! Och på Söndag ska vi på dop.. PUH!!! 
 
 
Men nu ska jag fixa mitt hår och sen borsta de vita. Och efter det så kickar vi igång denna veckan, hoppas att solen kikar fram i eftermiddag.
 
Puss ♥
 
 
(Igår blev det föresten premiärgrillning!!! GOTT!!)
 
 Nej men vi kör ett lite påklistrat leende så här klockan halv åtta på morgonen..med påsar under ögonen ;) 
Men jag gillar mig själv ändå.
I Lördagskväll blev det spontant restaurangbesök. Man måste älska kinamat alltså!
 
Just nu! Therese Lindgren på Y-tube och tända ljus på bordet. 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0