Tobiasregistret

 
 

Hej finisar! Hoppas allt är bra med er?

Med mig är det superduperbra, för vet ni vad? Igår skickade vi in vårt examensarbete för sista gången och nu har jag sommarlov!!!!!!!! WOHOO, vi klarade det!!
 
Ska bara fixa klart mina 4 dagar på praktiken och sen ska jag njuta i några veckor innan sommarjobbet drar igång.
 
Iallafall så tänkte jag bara skriva snabbt och tipsa er om en sak. Och det är att bli medlem i Tobiasregistret.se . Detta för att hjälpa människor som har cancer eller andra typer av blodsjukdommar. Du blir då registrerad som donator för att få ge stamceller vilka utvinns ur ditt blod. Dock så går det inte till som en vanlig blodgivning, utan du får tillbaka blodet igen och stammcellerna utvinns och ges till den som matchat med dig. 
 
Du kan läsa mer på hemsidan, är inte bäst på att förklara.
 
Jag tycker att kan man göra en god gärning  och hjälpa sina medmänniskor på ett så pass enkelt sätt, så ska man göra det. ❤️
 
Ha en fin dag allihop, nu ska jag dammsuga ;)
 
Puss 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0