TBT: Kajsa 15-18 år

Som några vet så gillar jag ju mina TBT-inlägg rätt mycket, och gör några sånna lite då och då. Härrom dagen slängde jag upp ett litet collage på facebook med bilder på hur jag sett ut från 6.an till idag. Och jag måste säga att det är väl tur att man förändras med åren. ;) Och till det bättre i mitt fall, hahah!! :D
Jag tänkte iallafall dela med mig av några andra bilder på mig, från några år tillbaka.
 
 
Två av de första bilderna Rasmus fotade på mig. Här är jag 17 år :)
 
Denna bilden är tagen i samma veva som de andra. Så är kring 17-18 på denna också. för övrigt så älskar jag konceptet med denna bilden. SÅ jag i tonåren!
 
En styck söt mamma och en styck..ja..ehm..hahaha! Är iallafall 17 här skulle jag tippa på.
 
Jag älskade mitt orangea hår så himla mycket. Och kände mig så häftig på Malmö festivalen där jag gick runt med min älskade hat och skinnjacka. Cooling..
 
Jag tror att denna bilden är tagen kort efter den förra. För här skulle jag på Palmfestivalen i stan och jag kände mig så himla gullig i denna outfit. 
 
Ännu en outfitbild. Älskade dessa jeansen och brillorna, jodå :D Men håret?
 
Var på tjejkväll/övernattning hos en kompis på gymnasiet och jag minns att jag totalälskade denna tröjan. Så hela den kvällen fick jag lov att ha den på mig, hahah! :D
 
Klippte håret kort där kring 16-17 års ålder också. Gilla luggen :P 
 
Här kommer en bild på en 15 årig Kajsa, innan jag träffade Rasmus. Och min lilla älskade Zpike som jag sakar så galet mycket under vissa perioder. ♥
 
Här har vi då Le brillor igen. Fun fact är att dom faktiskt ligger kvar här hemma någonstans. Dock har glaset ramlat ur men dom är iallafall hela. Fyndade dom för typ 70:- i en Second hand butik i Lund. 
 
Här har vi då den sista och typ bästa bilden någonsin! Kajsa, 16 år med svart långt löshår och svartmålade ögon. Jag måste medge att fast än håret inte var äkta och inte såg så speciellt bra ut irl, då tycker jag att jag är så himla cool (använder man ens det ordet längre? #oldpeople) på denna bilden! 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0