Back to reality

Hej finisar! Då är jag tillbaka i (kalla) Sverige igen efter en underbar vecka i Bulgarien med Hjärtat ♥
Vi har haft en superbra vecka och verkligen bara myst runt och tagit det lugnt. Hängt vid poolen en massa och blivit stamisar på en restaurang, The Harp, där det jobbade den skönaste snubben någonsin! Han stod och snackade rent allmänt med oss flera gånger och vi kom tillbaka pga detta och att personalen var helt underbara!
REKOMMENDERAR!
 
När vi åkte hem landade planet på Kastrup klockan 1 på natten och vi sprang som tokar när vi fått våra väskor, bara för att hinna med tåget som gick halv 2. Vi hann! Väl hemma tog det inte långtid innan vi slängde oss i sängen och sov väldigt gott. Bästa känslan när man komer hem till sin egen säng. ♥ I går var vi en runda i stan och kollade lite på rean och sen var det vanliga Söndagsfixet, på en Tisdag, igång..storhandla och fixa matlådor. Efter det åkte jag hem till mamma en runda och Rasmus drog ut och cyklade. 
 
Idag blir det bara chill, har tvättid idag så ni vet jag jag kommer underhålla mig med.
På tal om Bulgarien så filmade jag lite varje dag där nere och ni hittar första videon HÄR  . 
 
Ha en fin dag ♥
 
 
Älskar denna människan så otroligt mycket ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0