Söndag 15.e Januari

Hej mina snäckor. Hahaha, överlevde ni min långa årsresume? 
Visst är det helt otroligt egentligen, att det händer så himla mycket på ett år ändå, fast än det inte alltid känns som att man hittar på något och dagarna liksom flyter ihop litegrann? You know the feeling?
 
Iallafall, det var dags för ännu en av mina så kallat helgresumeer. Så är det när man typ har noll motivation och får tvinga sig själv att typ gå på toa..hahaha! Nej, skämt å sido, motivationen kanske är på minus just nu, men på toa går jag, inga olyckor här inte..men bloggen blir lidande. Jag känner att detta året kommer bli ett år av planering, för det är så himla mycket saker jag vill hinna med att gör på daglig bacis, så jag får verkligen skärpa till mig och få till någon sorts veckoplanering eller något sådant? 
 
På Tisdag drar en ny kurs igång i skolan, och jag tänkte nog att jag rullar igång litegrann själv då också. Man har liksom lekat i ide i snart 3,5 vecka och haft ett långt jullov. Skönt som attan, men nu börjar det klia i kroppen kan jag säga. Och jag vill börja skolan, gärna gå på praktik, få hit värmen, våren och sen sommaren och med det ett sommarlov, mitt sista.. och efter det så kickar jag as det sista halvåret innan min efterlängtade examen i Januari 2018!
 
 
Men ja, nu blev det svamel. Helgen har varit bra, lugn och avslutades med 2 timmar i bastun. Så nu är man redo för en ny vecka.
 
Vi hörs.
Puss ♥
 
Lördagsmys
 
Tog en tur ut till Falsterbo idag. SÅ kallt!
 
Bra avslut på denna helgen.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0