Man måste dö några gånger innan man kan leva!

Hej vänner!
Idag blev det en kort dag i skolan, bara 2 timmar. Vilken i och för sig var väldigt skönt då jag sovit som en kratta inatt. Vaknat, somnat vaknat..suck! Men jag har inget mer planerat i dag, och Rasmus ska iväg med sitt jobb i eftermiddag/kväll så jag kan nog ta igen iallafall en timmes sömn hoppas jag. 
 
Tänkte bara berätta det också att denna kvinnan och hennes man ska se Håkan Hellström i Göteborg på Ullevi i sommar!!!!!! Fy fan så häftigt och roligt det ska bli! Jag ser så framemot denna sommaren faktiskt, för det känns som att mycket kul kommer hända.
 
Jag & Rasmus firar ju 10 år i Juni och tänkte åka iväg på en resa någonstans, sen blir det ju Håkan och vi hade även en tanke på att cykla från Trelleborg och ut mot österlen eller liknande. Så vi får se vad som händer :)
 
Men nu ska jag fika på en liten muffins och sen ta en pytteliten powernap.
Puss ♥
 
Glöm inte kolla in min nya youtube video HÄR 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0