Hejdå 2016, hej 2017!

Tjena snyggningar! Och gott nytt år på er!

Jag hoppas att er nyårsafton var bra och att ni firade in det nya året ordentligt. Det gjorde verkligen vi kan jag säga. Jag skojar nog inte om jag säger att detta var den roligaste nyårsaftonen på år!! Stämningen var verkligen på topp, det serverades god mat och musiken spelades högt hela kvällen och natten lång. Ja, över lag en lyckad kväll! Kan ju säga att sista gången jag tittade på klockan, så var den 20 över 6..på morgonen. ;)
 
Jag tänkte försöka sätta mig senare i veckan eller till helgen och göra en årsresume av 2016, som jag brukar göra. Ska försöka få rätt på sömnen igen så att jag kan börja strukturera upp mina dagar, och få rätt på livet efter dessa lediga veckor. Vänt på dygnet delux ;)
 
 
Hoppas iallafall att året börjat bra för er del. Nu gör vi 2017 till världens bästa år. BRING IT!!
 
Puss ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0