Vart ska jag denna Lördag?

Hej vänner! Jag måste faktiskt skryta litegrann nu. Kan ni gissa vart denna kvinnan är på väg någonstans denna Lördag?!


Jo till skolan! Kryss i taket, en Lördag liksom? Har jag blivit sjuk? 

Nej, faktum är att Sandra skulle in och plugga och Rasmus & hantverkare håller på i badrummet hela helgen. Så jag skulle inte få någon ro alls med plugget. Dessutom ska det bli kul att träffa Sandra :D 

Så fast än att jag är trött (fick spontan hänga med på tjejkväll igår då jag hämtade mamma mitt i natten (läs: var i säng 02:30) ..dock så var det superkul!) så blir det någon timme med plugg, och sen hem för att göra god mat och titta på Mello.

Ha en fin Lördag
Puss & kram 


Fredagsmyset. Har ni inte smakat den nya Fantan än så GÖR det!! Så god!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0