Praktiken är igång, jag är trött men lycklig ändå!

God morgon finisar!
Denna veckan drog igång rätt så fort kan jag säga. I går började praktiken och allt vad det innefattade, men det var SÅ kul att träffa alla barn igen. Och speciellt när man fick världens goaste välkomnande i dörren med massa tjoande och kramar. Jag är nöjd! 
 
Efter "jobbet" så blev det en halvtimme på löpbandet, och det var så gött! Lyckas jag hålla mig frisk denna månaden så ska jag försöka dra mig ner där efter jobb några gånger i veckan tänkte jag. Känns rätt skönt att kunna hålla igång så att man inte däckar totalt i soffan varje dag. Men iallafall så kom jag hem till en byggarbetsplats då Rasmus och hans pappa höll på att fixa dörren till badrummet, men nu tror jag att vi snart är färdiga med allt.
 
Idag är som sagt planen att vara på praktiken igen, som varje dag. Men innan dess så jag ska till läkaren för att ta ett cellprov, så lite sovmorgon fick man idag..rätt skönt ;)
 
Ha en jättefin Tisdag, ät inte för många semlor så hörs vi när vi hörs.
 
Puss ♥
 
 
Så jäkla trött eller vad? Hahaha!!
 
 
KOLLA MIN NYA VIDEO PÅ YOUTUBE
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0