En plugghelg

Hej finisar! Jag hoppas att er helg varit bra?
Min har varit fylld av pluggdater, födelsedagsshopping och spontal spelkväll.
 
I Fredags tog jag och Sandra oss in till skolan ännu en gång, vi har verkligen varit superduktiga denna vecka! Det blev några timmars plugg och sen bar det av hem till en lugn Fredag med hemgjord pizza och filmmys i soffan.
I Lördags ringde klockan rätt så tidigt, för Rasmus pappa skulle komma hit och hjälpa oss med badrummet och jag skulle till Emporia med mamma för att handla födelsedagspresent till mig och äta lunch. Saken var ju bara att hela Skåne bestämt sig för att åka dit denna Lördagen också. Så galet mycket folk! Och när vi skulle käka lunch och tog platser så var det nära att vi hamnade i "bråk" med en familj som också letade patser....suck.

Men det blev iallafall lite presenter, där bland annat ett par nya skor som dock är liiite för tunna att använda nu i snökaoset! Sen blev det ett duschkit från Rituals och en muminmugg, så klart ;)
 
Senare på kvällen blev det en spontan tripp hem till Pappa & Randi (pappas flickvän), för att käka tillsammas med dom. Vi blev där resten av kvällen och spelade spel, SÅ mysigt!!
Och i går var det ännu en gång dags för en pluggdate med Sandra. Men vi var rätt så trötta på plugget vid detta laget, att det mest blev en massa slösurfande och snackande..men jag blev klar iallafall!
 
Idag har jag inget planerat. Och efter att jag vaknade med världens nackspärr i morse och var nära på att svimma (ja helt seriöst!) på köksgolvet, så kommer jag sitta säkert i min soffa hela dagen med en riskudde runt nacken.
 
Hoppas att ni har en finfin dag.
Var rädda om er.
Puss ♥
 
Sandra med sin pluggmössa, haha!
 
Fredagsmiddag. Libapizza. Recept finns HÄR
 
 
Och efterrätt.
 
Fina Mammi på Empan ♥
 
Pluggdate hemma hos Sandra
 
Ska jag ha brillor någon gång så var ju dessa skit snygga ;) Sandras om ni undrar.
 
Söndagsmiddagen blev fylla lövbiffar och rotfruktsgratäng. MUMS!!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0