TBT: December 2015

December 2015, jag hade gått 1 år på min utbildning och detta hände under årets sista månad. 
 
Den fasade mattekursen drog igång. Men helt ärligt så är detta en av de roligaste kurserna jag läst under mina 3,5 år. 
 
Hade så där långt, brunt och fint hår. Ja, jag måste erkänna att jag faktiskt börjat sakna det mer och mer, även om det var ett h*lvete att hålla det i bra skick och att jag bara hade det uppsatt hela tiden. Men det ÄR fin med långt hår! ♥
 
2015 års lilla söta julgran. 
 
Fick denna fina palett i julklapp. Var besatt av den ett tag där efter kan jag säga. 
 
Gick med håret i denna bullen väldigt ofta. Älskade det! 
Enkelt att göra också. kamma håret tlll en hög tofs, och sätt upp det. Trä över en hårdonut och sen tuperar du typ skiten ur håret (haha!). Snurrar runt det runt donuten och ser till att det blir jämt fördelat och sätt fast med hårnålar. Spraya med hårspray. 
 
Julbakade med dessa fina tjejer. ♥
 
Vi hade uppesittarkväll och lillejulaftons mys hemma hos oss. 
 
Julaftonsmorgon spenderades i soffan med överblivna räkmackor och disney film på tv. Hur bra?!
 
 En liten julkatt 
 
 
 Dagen efter julafton. Typ bästa dagen på året? Satt i soffan hela dagen med bok, täcke och film på tv.
 
 Träffade Pau i mellandagarna och även hennes illa vove Luna, som inte är så liten längre. Snart kommer dom hem från Uppsala igen. Jag längtar!!
 
Året avslutades inne i Malmö med massa kompisar, sambo och riktigt glittriga nyårsögon.
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0