Tacksamhet och Decembermys

Hej December, då var du äntligen här! Tyvärr har väl julfeelingen inte direkt infunnit sig än, men så är det. Julsakerna är uppe och jag räknar ner dagarna tills vi ska köpa julgran, för kommer julfeelingen kan jag lova er!
 
Igår, den 1.e December var det även dags för skola igen. Då vi skulle ha VFU-samtal, sista jäkla samtalet! Jag är så lycklig över att saker börjar droppa av nu och att man börjar se ljuset i slutet av tunnlen. På tal om slutet så har jag även fått inbjudningar till avslutningscermoni och mingel på examensdagen, och jag är taggad till tusen!! Beställde hem en examensklänning från Nelly igår också, så jag hoppas att den kommer i början av nästa vecka. Måste ju testa och se om den passar, för att kunna byta den innan all julledighet startar.
 
Jag tar examen om 41 dagar, helt galet!
 
Sen var det sista dagen på praktiken i Torsdags som sagt. Och jag bjöd barnen på popcorn och sen hade vi biomys. Jag fick även massa teckningar av barnen och även en liten present från arbetslaget. SÅ TACKSAM!
Fy så jag kommer sakna dem allihop, ♥
 
 
Puss ♥
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0